9 Ekim 2013 Çarşamba

Roc Soya Unify Gece Kremi &Roc Hydra+ Anti-Fatigue


Roc Soya Unify Gece Kremini internet ortamında övmeyen yok, birçok bloggerın öve öve bitiremediği bu kremi sivilce lekelerim için aldım ama tabiki öyle çok büyük beklentilerim yoktu. Gece nemlendiricisi dediğin sabah kalktığında işini yapmış olacak ve cildini kadife gibi hissedirecek. Ama bu kremin tam anlamıyla kendine bile hayrı yok diyebilirim. İçindeki Soya özünün cilt tonunu düzgünleştirici etkisi olduğunu iddaa etselerde burdan sesleniyorum külliyen yalan.

Roc Hydra+ Anti-Fatigue göz çevrem kadar kafama taktığım başka bir bölgem yok. Çünkü kişinin yaşını belli eden ilk bölge göz çevresidir. Yaşım henüz 25 olduğu için kimyasal içerikli çok yoğun kremleri tercih etmemeye çalışıyorum. Bu kremin oldukça hafif ve ince bir yapısı var. Düzenli kullanmama rağmen göz çevremde bir aydınlık göremedim.


Roc macerem burada son bulur kızlar. Bir daha da ürünlerini kullanmıcam bu markanın. 


Denedim, memnun kalmadım. 


Bilginize blögdaşlarım :) :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder