19 Mart 2015 Perşembe

Esoş EVLENME TEKLİFİ'ne ne cevap verdi şok şok detaylar haberin devamında:)

merhaba blögdaşlarım *-*

--evet biliyorum burada yazmak kendi kendine konuşmak gibi ; ama ben bir nevi tarihe not düşüyorum ; yaşadıklarımı kayıt altına alıyorum. İnsanoğlu nankör ve unutkan o yüzden güzellikleri yazarak ve paylaşarak yaşamak hoşuma gidiyor--

şimdi yazamadıklarımın en başından başlıcam.

evlenmeee teklifimden <3

iş yeri ortamımızla iftara gitmiştik ; işyeri diyorum ama yeni atanmışım zaten bu şehirdeki en yakınlarım zaten iş arkadaşlarım. 

iftardan sonra hep birlikte çay içelim dendi ; büyük bir parkın içinde bir cafeye gittik ; çimengöz iftarın ortasında acil işim var deyip sırra kadem basmıştı zaten.

sonrasında kocaman bir masa hazırlanmış oturduk ; bardak gibi dizildik ama 15 kişi falan varız ; sonrasında bizim şarkımız çalmaya başladı ve çimengöz elinde güllerle belirdi :)


ağzı kulaklarında bir esoş :)


atasaydan beğendiğim yüzüğün yaşadığımız şehirde olmaması ; ve istanbuldaki kardeşinin onu arayıp bulması vs vs uzun sürdüğünden teklifin vakti sürekli aksamış ve organizasyonda sıkıntılar çıkmış :) benim bunlardan pek haberim yok tabi :) aslında olmasada olurdu ama BEN Bİ KERE O OLACAK demişim :D

sonrasında müzik eşliğinde teklifimi aldım ; yüzük parmağıma küçük geldi ama can havliyle onu parmağıma geçirdim ; sonrasında çıkmadı kaç gün parmağım şişti o ayrı bir mevzu :)

vee pastamız geldi kestik; sonrasında bir de ısrar üstüne dans ettik :) 

daha önce doğum günümde kemanlı sazlı sözlü süpriz yapan çimengöz bu sefer biraz organizasyonda geri kalsada ben çok mutluydum. 

sevdiklerimiz tanışmamıza vesile doktorumuz herkes ordaydı. hayatımın en güzel gecelerinden biri olarak kayıtlara geçti .. 

                                           *27 temmuz 2014*
bunun adı mutluluk KOLAJI :)

 o kutlu gün ne giymiştin acep derseniz :) 

instagramın sevilen vintage elbise tasarımcısı AYŞE ERYILMAZ SAMANCI (@ayseryılmazsamancı) ya ait feracemi dersiniz elbisemi dersiniz işte çok sevdiğim hardal sarısı rengi tuniğimi giymiştim. Yazlık efil efil ve çok rahat <3


tunik : ayşe eryılmaz samancı
şal : ipekevi
pantalon : koton


işte böyle..evlilik teklifi aldığım günü tarihe not düştüm; evlatlarım okusun sonrasında ormantik babalarıyla övünsünler felan :) 

sevgiyle kalın blögdaşlarım, conciklerim <3


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder