17 Ağustos 2012 Cuma

*-*

merhabalar sevgili blögdaşlarım. 


-şuan kendi kendime konuşuyorum evet, ama bu beni yazmaktan alıkoymayacak:) -

sosyal medyaya meyyalim sadece sıkıntıdan da olsa; belki benimde paylaşmaya değer, konuşmaya değer bir kaç yaşantım vardır diye düşündüm ve bu blog işine giriştim. fazla sıkılgan ve tezcanlı biri olduğumu düşünürsek buralarda pek uzun ömürlü olucamı sanmam.

ama belki güzel bir hatıra olur, girişim olur, bi şey olur :)

ilk fotoğrafım ecnebi kızlardan özenerek çektiğim kendime ait bi kaç parça pırtıyı içeriyor, hafif retro-vintage esintili bişey ayfonu saymazsak tabi.

bu da böyle açılış şeyi oldu. tez vakiite kaynaşma ümidiyle *-*

11 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. hoşbulduk ;) ilk yorumum ; printscrrn yapıp saklamalımıyım :)

      Sil
  2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  3. hayırlı olsun bir zamanlar hepimiz yalnızdık büyüdük :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim, hemencik büyüyesim var benm :)) hani kendi kendime konuşmaktan sıkılmadan en azından :)

      Sil
  4. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  5. hoşgeldin aramıza,hayırlı olsun,bol izleyiciler ve en güzel yorumlar senin olsunnnn:))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hoşbuldk canım hepimize güzel yorumlar inş :)

      Sil
  6. hehee benim gibi yeni bir blogger ama paylaşımlara bakılırsa hızla büyüyecek olan bir blog :)

    Tebrik ederim :) Bende beklerim sanırım bende hızlı büyümeyi isteyenlerdenim :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen yeni taze fakat ilk dkdan üşengeç bir blogger :) teşşkür ederim canım, tez zamanda büyüyelim birlikte inş :)

      Sil
  7. hoş geldin Blog dünyasınaa...
    Sen gibi hızlı ve konuya vakıf şekilde giriş yapan blogcu pek rastlamadım :)
    hoş ve okunası bi giriş diyebilirim..
    Bu aceleci kızın yazılarını takip edebilmek adına takipe aldım bende izlemedeyim artık..
    Sevgilerimle...

    YanıtlaSil